[JKALPIKLUBI:291] MULA: marketingi jõud

12KAMINAT - Merli Must merli at12kaminat.ee
R November 2 15:26:46 EET2001



meilgi on siin kindlasti marketingimehi, kes listi loevad. järgnev on kõvaks
mõtlemisallikaks.

> Turunduse põhiprintsiibid selgitatuna nii, et nad oleksid lihtsalt
> arusaadavad ja meeldejäävalt:
>
> KANALID:
>
> * Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi
otsas.
> Sa lähed tema juurde ja ütled: "Hei! Ma olen voodis suurepärane.
Kuidas
> oleks sellega?"
> See on Otseturundus (Direct Marketing)
>
> * Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi
otsas.
> Sa annad oma sõbrale 100 EEKu. Sinu sõber läheb tüdruku juurde ja
ütleb:
> "Hei! Mu sõber seal on voodis suurepärane. Kuidas oleks sellega?" See
> on Reklaam (Advertising)
>
> * Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi
otsas.
> Sa uurid kiirelt välja tema telefoninumbri ning helistad talle ja
alustad
> sundimatut vestlust. Ja siis äkki ütled: "Hei! Ma olen voodis
suurepärane.
> Kuidas oleks?"
> See on Kaugturundus (Tele-Marketing)
>
> * Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi
otsas.
> Sa annad kahele oma naissõbrale 100 EEKu. Nad lähevad ja seisavad
tütalapse
> kuulmiskaugusse ja hakkavad rääkima sellest, kui suurepärane sa voodis
ja
> kui kuuma sa ikkagi oled.
> See on näide PR-st.
>
> * Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi
otsas.
Sa
> tunned ta ära. Sa lähed tema juurde, tuletad ennast talle meelde ja
saad
ta
> lõpuks naerma ja kihistama ning siis soovitad: "Hei! Ma olen voodis
> suurepärane. Kuidas oleks?" See on Kliendisuhte haldus (Customer
> Relationship Management.)
>
> * Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi
otsas.
Sa
> paned jalga lakkkingad ning kõnnid ringi ja mängid Mr. Hõivatut. Sa
manad
> ette oma parima naeratuse ning kõnnid ringi ja mängid Mr. Sünnipärast.
Sa
> tuletad meelde kogu oma leksikoni ning kõnnid ringi ja mängid Mr.
Viisakat.
> Sa seisad sirgelt, räägid vaikselt ja ladusalt, avad uksi daamidele,
> naeratad nagu unelmate mees ning lood enda ümber täieliku aura
> mängides Mr. Dzhentelmeni. Ja siis lähed sa
tüdruku
> juurde ja lausud: "Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kuidas oleks?" See
> on Müügisurve (Hard Selling).
>
> * Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi
otsas.
> TEMA tuleb SINU JUURDE ja ütleb: "Hei! Ma kuulsin, et sa oled voodis
> suurepärane. Kuidas oleks sellega?" Ja SEE on juba Kaubamärgi jõud
> (Power of Branding).






Jkalpiklubi info